Consumentenonderzoek Picknicktafel Zomer 2016

Om inzicht te krijgen hoe wij op de markt staan bij onze klanten hebben we dit jaar een uitgebreid onderzoek gedaan naar de belangrijkste drie punten; Klantenservice, Leveringen en Product tevredenheid. Dit hebben we onderzocht door middel van een simpel score systeem welk naar willekeurige klanten zijn gegaan. Het Seizoen is voorbij en met de onderstaande informatie kunnen wij alvast gaan voorbereiden op volgend jaar om te zorgen dat onze kwaliteit er op vooruit blijft gaan. 

Hieronder een overzicht aan onze geinterviewde klantengroepen:
 

Zijn onze klanten tevreden? 

Om dit te peilen hebben wij een formulier opgestuurd met onze drie research punten. De vraag was simpel, geef een cijfer van 1 tot 10 aan onze Klantenservice, Leveringen en Product ervaring. De drie belangrijke onderdelen waar elke webshop mee te maken heeft. 

Onder Klantenservice verstaan we het vriendelijk en accuraat communiceren naar de klant, het snel handelen in probleemoplossing en zorgen voor een prettige ervaring in de showroom.
Onder Leveringen valt alles vanaf het moment dat het bed uit ons magazijn wordt klaargezet voor transport tot het bij u afgeleverd wordt. Is het goed verpakt? Snel geleverd? 
Onder Product Ervaring valt bijvoorbeeld; Was het bestelde product naar verwachten wat u gezien had op onze website? Prijs/Kwaliteit verhouding. 
 
Naderhand te zien aan de statistieken is er een duidelijke groei in onze kwaliteit van leveringen, hieraan is duidelijk te zien dat we zijn overgestapt naar een ander vervoer systeem. Omdat deze switch naar andere transporteurs meer tijd vrijmaakte bij onze klantenservice zie je dat dit ook gevolgen had op deze tak in ons bedrijf; Er was meer tijd en aandacht voor de klant. Er kan nu sneller gecommuniceerd worden met de klant en overig problemen kunnen sneller opgelost worden. Een duidelijk verschil met onze eerdere consument onderzoeken. 

De hamvraag..

Uiteindelijk willen we iedereen met een fijn gevoel achterlaten en dat er positief over ons gesproken wordt. Vandaar dat we al onze 390 Klanten welk geïnterviewd waren de vraag stelde of ze ons zouden aanraden bij anderen.

 
 

Feedback

 

Zonder feedback komen we nergens, wij zijn erg benieuwd wat u als feedback voor ons heeft en/of nog punten heeft waar wij in moeten verbeteren. Heeft u belangrijke feedback voor ons? Laat het ons weten op info@kinderbed.biz / 0318 302 643